Expedieri si modalitati de plata

Dupa inregistrarea comenzii, veti primi un email de confirmare a acesteia.

Livrarea produselor si costurile de livrare

Livrarea are loc prin intermediul Postei Romane sau a curieratului rapid .
Este posibil ca în cazul în care există o cerere mare pentru un anumit produs, stocul de la depozitul SC Herasib SRL să se epuizeze, astfel încât termenul de livrare a produsului să fie mai mare. În această situaţie, veţi fi notificat pentru fiecare caz în parte. Dacă noul termenul de livrare nu vă este convenabil, puteţi anula comanda dumneavoastră.

Pentru comenzi plasate pana la ora 13:00 termenul de livrare este de maxim 3 zile lucratoare cu Posta Romana, si 24 ore GLS-Romania.

Costul livrarii este in functie de valoarea comenzii si a greutatii coletului:

    Posta romana GLS
comenzi sub 300 lei - cu plata la livrare sau in avans 12 lei 18 lei
comenzi peste 300 lei - cu plata la livrare sau in avans gratuit gratuit
     

In cazul in care plata nu este efectuata de catre Client, comanda se considera refuzata de catre client. Comanda nu va mai fi onorata si va putea fi anulata de catre heraindustrial.ro fara o notificare prealabila. In acest caz, heraindustrial.ro va putea solicita plata de despagubiri sau/si va putea refuza onorarea altor solicitari de Comenzi ale Clientului. Pentru intocmirea facturii, Clientul se obliga sa ofere date corecte, conform legislatiei in vigoare.

Modalitati de plata

a) Plata Ramburs se face in momentul in care ridicati coletul, direct curierului care va aduce comanda la data si la ora stabilite.
b) Plata in avans se face prin transfer bancar direct in contul RO 15 RZBR 0000 0600 1575 8743 al SC HERASIB SRL deschis la banca RAIFFEISEN-MEDIAS.
In cazul in care optati pentru aceasta metoda de plata, dupa finalizarea comenzii veti primi prin email o factura proforma pentru efectuarea platii. Dupa efectuarea platii va rugam sa ne trimiteti o copie a ordinului de plata prin e-mail sau fax. In momentul primirii confirmarii un operator va va contacta pentru stabilirea datei de livrare.

Returnarea produselor

În cazul în care nu sunteţi mulţumit de produsul achiziţionat, îl puteţi returna în termen de 14 zile calendaristice, în conformitate cu condiţiile de vânzare de pe factură.
Renunţarea la cumpărare în termen de 14 zile este valabilă doar pentru produsele livrate prin curier. Comenzile care sunt ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastră direct la clienţi prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comerţ la distanţă, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal, ca şi corespunzătoare cu scopul şi nevoile clientului.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat de SC Herasib SRL sau la sediul firmei. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). În cazul în care aţi achiziţionat mai multe produse de acelaşi fel, nu puteţi returna decât un singur produs desigilat, iar restul trebuie să fie sigilate. Produsele returnate trebuie să fie însoţite de o copie a facturii de achiziţie. În cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător şi vor fi scăzute din valoarea ce trebuie returnată cumpărătorului. Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziţionării de produse de pe site-ul www.heraindustrial.ro, folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se definiţiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Important

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsă, certificat de garanţie lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).
Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a ne anunta inainte sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Litigiile apărute între utilizatorii acestui site şi SC Herasib SRL se rezolvă pe cale amiabilă. În cazul în care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată româneşti.
Continua



Rulmenti contrafacuti